Badtripp till Åre

Tjabatjena.
I måndags så var jag och min tvilling Sara till Åre och gick lite på byn där, Sara ville spana in kläder. Hittade en assnygg ring på 1420 men no jag är på pengadiet just nu.
Sen åkte vi till Holiday Club och löste in oss på vattenlandet + saunaland. Kul att få bada lite! Hoppade i en snabbis i "isvaken" också. Fy tusan vad kallt, dock uppiggande. Stannade sen på vägen hem och mättade våra magar. Trevligt med en heldag tillsammans med syster!
Känner mig slö nu. Man blir liksom det efter att ha badat mycket.
Önskar att jag hade en massa avsnitt av OC eller Grey’s anatomy. Eller Related. Nån sån där girly serie.
Fick min första tidning Glamour igår. Har "sparat" den till idag. Myspys.
Nu ska jag ta en kopp te på balkongen. Bland våra fina blommor.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback