Nytt år och nya tag

Känner att jag har varit hur dålig som helst att blogga här på sistone. Och jag får lite ångest av att jag ser att det är många som kollar in min blogg trots att jag inte skrivit något på evigheter.. Im so sorry.

2008 har det varit i tio dagar i alla fall. Undra vad detta år kommer att bjuda på?
Flytt? Bättre jobb? Ja den som lever får se, som man brukar säga.
Träna mer kanske? Har precis sagt upp mitt medlemskap på Jocks.. Personligen vill jag inte träna på ett gym som man måste binda sig på ett år och dessutom betala inksrivningsavgift. Hörde att på det nya gymmet Pulzinn (eller vad det heter) så kan man betala månadsvis, och det är ju jättebra! Det passar mig perfekt. För det är inte alltid man känner sig på topp och vill träna.. Ska man då behöva känna ångest för att pengarna rullar till ingenting?

Och sen så har jag har varit sämst på att träffa mina vänner också. Fy skäms Johanna. Men jag har kännt mig hängig väldigt länge, och har haft feber titt som tätt. Men nu är det nytt år och nya tag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yez du är igång igen!

2008-01-11 @ 09:16:26
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Vad kul att du tycker det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback