Internet på mobilen

Jag har skaffat mig en ny liten trevlig "vana" innan jag lägger mig och när jag vaknar. Att läsa en massa bra bloggar från min mobil. Har tidigare aldrig gjort det då jag inte tagit mig för att skaffa internet till mobilen. (Ja jag vet, jag är sen).
Dock inget att jämföra med att sitta framför en riktig dator men ganska så mysigt att kura under täcket och läsa lite om vissa människors uppdaterade liv. Då sover jag gott sen. Ungefär som en godnattsaga när man var liten. På den sov man alltid gott. Eller en kopp nykokt kaffe på morgonen, då vaknar man till och blir en människa.

Sen så tycker jag att det är trevligt att mina besökare på bloggen bara ökar och ökar. Välkommen till alla er nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback