Fröken Fransson fixad för fest

Fem F senare och Camilla är på 50års - fest och lever loppan. Jag hjälpte henne att fixa både make och hår innan jag skjutsade henne till festen i Torvalla. Hon blev himla fin. Gud vilket vackert hår den tjejen har. Plus att hon såg äldre ut i sminket.. Alltså bra äldre, inte dåligt äldre. Inte som att hon förvandlades till 40+, utan mer som den heta 20åring hon är. Jag gjorde henne rättvis om ni förstår. Dessutom fick hon låna mina bruna stövlar. Hoppas hon får riktigt skoj.
Så blir man chaffis sen. Camilla-jour liksom.
Måste säga att min vän Camilla påminner väldigt mycket om Izzie, i Grey's Anatomy ni vet. Fast en mörkhårig variant och mer gröngula ögon (får lägga in nån "dagens lookalike" framöver). Appropå hår så färgade jag faktiskt hennes hår igår. Nu är det som en mörk svart/röd/brun färg.. Snyggt faktiskt.

Igår så gjorde jag, Sara och Camilla tonfisksallad. En klassiker vi alltid brukar göra. Sen kurade vi ihop oss i soffan lite senare på kvällen och snackade en massa skit och åt grönsaker med dipp.

Kommentarer
Postat av: F

Jag kikade runt lite på din sida, och såg bilderna på det häftiga kaklet. Riktigt läckert, sånt har jag inte sett tidigare.

Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-09-09 @ 18:10:24
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback