Doppresenter

Idag var jag på stan en runda med Sara efter att hon slutat jobbet. Hu vad det blåste, höll på att blåsa bort när jag gick ner mot centrum.
Eftersom Tilda, min brorsdotter, säkerligen inte läser min blogg än så kan jag berätta vad vi hittade för söta presenter till hennes dop. Det blev ett halsband i guld i form av ett hjärta med hennes månadssten (rubin) innuti. Till det en stor kaningosse som var huuuuur mjuk som helst, med långa och fina öron från Hamngatan 12. Sen en liten bok om
lillasyster kanin som går alldeles vilsen i skogen..  Även om hon inte kan läsa än så kommer hon kunna titta på bilderna när hon blir lite äldre och kanske tänka att det är hennes egna gossekanin det handlar om.
Och som pricken över i:et skulle vi hitta ett fint kort att skriva något i. Och såklart hittar vi ju det perfekta kortet! Det är verkligen Tilda på det.. En liten söt tös med rödaktigt hår med en rosa rosett i (precis som hon hade när hon var nyfödd) som kramar om en kanin. Det är verkligen jättelikt. Var det inte perfekt så säg?

Imorgon kommer fröken Camilla från Mora och hälsar på mig och syster. Hon blir nog kvar här över helgen. Det ska bli skoj att träffa henne igen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det kunde inte bli mer perfekt! :) Kram Sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback