Avfärd om några timmar

Så. Då var det mesta packat. Kommer ju hem på söndag igen, så det behövs ju inga stora väskor här inte.
Fotoalbumet blev klart nu. Superfint, om jag får säga det själv. Familjen Karlsson i Herrljunga kommer nog att bli glada och rörda för det.
Påvägen hem på söndag så kommer vi stanna till i min gammla hemstad Skövde och lägga lite blommor på mormor och morfars grav. Finns nog inga blommande blommor kvar, men annars så brukar vi plocka en levande bukett vid vårat gammla hus i Skultorp och lägga på graven. Det är så otroligt fint och mer symboliskt.

Tidig avfärd imorgon. Dax att hoppa i säng. Kan knappt vänta att se hur Tilda växt sen sist!
Men ha då en trevlig helg alla, säger jag innan jag dyker i säng, ingen nämnd - ingen glömd! Och klicka gärna på ikonen nedan så är ni riktigt sjyssta :D

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback