Bröstbössor

Ja jag vet, jag har varit kite dålig på att uppdatera min blogg på senaste tiden. Ni får hata mig lite..

Trodde när jag vaknade att det skulle bli en riktig förtaskig höstdag.. Men icke, det verkar ju helt klart skina upp. Härligt med lite sol.
Snart kommer syster yster hit, hon är ledig idag. Då blir det mys.

Och förresten så tycker jag att ni ska klicka in på rosabandet-kampanjen jag har länkat till höger och skänka en liten slant (min 50 kr). Kom igen det är slutspurten nu, den rosa månaden är snart slut.
Dessa rosa insamlingsbössor (sk "bröstbössor") gjorde jag till en rosabandet-kväll under soppkvällen Oscars förra veckan. Under den kvällen samlades det in allt som allt närmare 6000 kr!

sb

Kommentarer
Postat av: Anonym

Good girl!!

2007-10-29 @ 14:08:55
Postat av: Linda

Snygga bössor.. hoppas du fick mycket pengar i dom att skänka...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback