Topplista: skönhet

fss

1: Den underbara krämen Day Wear Plus från Estée Lauder som
min syster introducerade för mig ligger helt klart på första plats. Ett plus i kanten för den fräsha doften av gurka. Mmmm...
2: Mascaran Projectionist, också den från Estée Lauder. Lite dyrare, men ack så bra. Skapar volym till fransarna. Ni som hängt med på min blogg har nog sett att jag också gillar Illusionist. Men nu är det alltså Projectionist som kniper silvret.
3: Silverschampot från Matrix har en cool lila färg och ger underbart resultat.
4: "Nakna" och fina läppar skapar jag med läppstiftet Bare från Makeup Store. Knepet för mig är att dutta på lite hudsalva från försvaret innan jag lägger på läppstiftet. Då blir det inte lika torrt och fnasigt, utan mjukt och mer fuktigt.
5: Min nyfunna vän Daisy från Marc Jacobs kommer såklart med på denna lista. Doften är en blandning av vanllj, jordgubb, grapefrukt, viol, jasmin och gardenia.

BloggRegistret.se



Kommentarer
Postat av: Anonym

Roliga saker:)

2007-11-20 @ 08:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback