Sockerärtor + hund

Oj oj. Nu kurras det i magen. Var en sväng och handlade lite mat. Ska göra någon slags wok med en sallad till som bland annat innehåller sockerärtor. Det är mums med sockerärtor! Smaken påmminner mig och Frankrike. Bodde på ett ställe där det fanns en stor stor åker utanför med sockerärtor. Vem gick inte och nallade där tror ni?
Efter lunchen blir det till att renskriva och fixa och trixa med exjobbet. Sen kommer Sara hem efter
jobbet och då blir det mer plugg.

Satte mig i på en parkbänk ovanför Litsvägen påvägen hem. Åh så skönt det var. Sällan att man bara sätter sig ner på en bänk och bara njuter. Som en pensionär. Jag gillar parker. Jag skulle inte överleva i en stad utan dom.
Såg en massa söta hundar också. Jag vill ha en hund! En Norfolkterrier.. eller en Beagel (så att pappa kan jaga med den).

norfolkterrier
Kolla in sötnosen..

Kommentarer
Postat av: freddan

Ja en sådan skulle passa dig men tro fasen du borde ha en Dogue de Bordeaux också me tanke på dina kvällspromenader så ingen kan göra dig någont ont!! :)

2007-05-23 @ 18:08:44
Postat av: tobias

Behövs inte sörru hon har redan en gotländsk pitbull..

2007-05-23 @ 22:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback