Skulpturerat kroppen

Sådärja nu har jag fått en egen behandling med LPG apparaten för att känna hur det känns. Måste säga att det var väldigt behagligt.. Att rekommendera! Dricker mycket vatten nu. Man ska göra det efteråt för att rensa ur kroppen från slaggprodukter. Dessutom känner jag mig jätte hungrig.

Gick en snabb liten sväng på stan också. Köpte ett sött armband på Moa's Skafferi från Baglady. Köpte lite ljuslyktor på Indiska som jag ska hänga på balkongen när den är mer inredd med blommor och utemöbler. Kommer bli super mys där. Indiska har mycket fint..

Nu ska jag göra mig lite lunch.. Blir nog en grekisk sallad. Sen ska jag till skolan och träffa Sara för att jobba vidare med exjobbet. Men först - mat!

Kommentarer
Postat av: tobias

Dom där lycktorna kanske även skulle passa på min balkong, eller vad tror du? Känns som att det är dags att ta tag i balkongen nu och få den i ordning:)

2007-05-22 @ 13:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback