Jag och mina glajjor

Snart stänger bibblan och jag blir hemlös. Närå, beger mig någon annanstans här på Campus bara. Känns som att jag bor här just nu.. Sover bara några få timmar hemma i sängen. Men snart är det över. Skööönt.
Måste bli klar med exjobbet idag, för imorgon hinner varken jag eller Sara då vi ska vara med i polarna cup och spela fotboll. Och eftersom vi är dom enda tjejerna i laget så måste vi vara med. Man måste nämligen ha minst två tjejer på plan hela tiden. Det blir mycket springande imorgon med andra ord. Får se om de gamla fotbollstakterna sitter i.. Kan ju bli spännande.
Så här ser jag ut i mina Burberry - glajjor också. Jag ser väldigt klok ut säger vissa.
Nu ska jag fortsätta att vara klok ett tag.

glas

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Väldigt snygga glasögon! /Jenny

Postat av: Michael

Att döma av bilden klär dina Burberry dig väldigt bra. Otrolig vacker!

2007-06-01 @ 13:41:21
Postat av: johannak

Svar till Jenny W:
Tack så mycket tjejen :D
Svar till Michael:
Jag tackar och niger!

2007-06-01 @ 13:56:00
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback