Hungrish

Magen svider och jag börjar bli hungrig igen. Har lite nötter kvar och ett äpple. Det får duga!
Har just precis skrivit klart en text på fem sidor. Och nu är det dags för att gå igenom den igen.. Och döda mina älsklingar som det heter på svenska. Blä. Men på ett sätt känns det bra, och det är när man har kommit upp i ett bra jobbtempo.. Då är det nästan kul. Konstigt va?
Imorgon är det sista dagen. Sara ska jobba som hovmästare på treornas bal på Wargen, så jag bli ensam mellan 17-24. Hoppas att vi praktiskt taget är klara tills dess.
Jag längtar efter en hund. Jag vill vill vill verkligen ha en. Såg en sån jag vill ha idag trippandes över skolgården..

nft
Johannaaaa.. kom till mig!

Kommentarer
Postat av: freddan

shuuukt söt liten nos !!!

2007-06-03 @ 09:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback