Dags att krypa ner

Annars så planerar jag att säga godnatt till er alla nu. Kämpar med att vända tillbaka dygnet.
Imorgon så blir det exjobbplugg, jobba och sen exjobbplugg igen. Ska hinna med en runda på stan med Sara också. Hon ska hitta kläder till en rockabilly-fest. Så jag ska va lite smakråd är det tänkt.

Imorgon är det torsdag. Snart är det juni. Den här veckan har gått sakta på någe vis..
Juni, juli, augusti.. sommaren brukar ju alltid rinna iväg. Det gäller att ta vara på varje härlig sommardag som kommer. Sommaren är alldeles för kort. Den borde va åtminstone två månader längre. Då skulle man kanske få en chans att tröttna på den och tigga efter snöfall. Men men, det kanske blir ändringar på det så som vi håller på och förstör vår miljö. Läste att permafrosten är på väg att försvinna från fjällmyrarna.. Konsekvenserna blir tydligen en ond cirkel då det blir varmare och tjälen (permafrosten) försvinner så släpper myrarna ifrån sig en massa koldioxid och den mer aggresiva växthusgasen metan. Så tids nog lär vi nog tigga om snöfall..

Nu säger jag godnattitratti

Kommentarer
Postat av: Danne

Go förmidda'! Tanken om att juni är här slog mig också här om dagen när jag la in räkningar, sh*t! Man hinner säkert inte blinka förrän det är dags för premiärbadet! :D Synd att man jobbar så mycket; gäller att passa på att utnyttja sommarkvällarna då.

Postat av: evans

Det går snabbt att vända på dygnet, men inte lika snabbt att vända tillbaka... Jag tycker att det är så svårt att lägga sig tidigt nu när det är ljust så länge.

2007-05-24 @ 13:57:02
URL: http://evans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback