Bilder från sittning

image508
Sara förbereder för skavsår. Och frukt med champagne..


image507
Carina har det lyxigt


image506
Sara och hennes bordsherrar


image505
Mitt bord


image504
Jag och min bordsherre aka Janne


sisters
Sisters. Sara och jag


godis
"Ooaag ää feffffig!" ( ="jag är sexig")


leker
Jag och Uffe ska leka "Knä mot knä" - leken eller vad den nu heter..


styrdans
Styrdans på G


pa bord
Carina och Jesper tog det steget längre


puss
Puss puss


girls
Carina, Sara och jag posar


som
Magnus och Sara


alex
Happy Alex


c
Och Carina slutade upp i fyllecellen..

Kommentarer
Postat av: Nina

Vet du/(ni) vad??? Ni blir ju bara vackrare för varje dag som går! Och det är sanningen det. Jättehärliga bilder! Kram

Postat av: johannak

Svar till Nina:
Oj tack så mycket Nina! Vad himla glad jag blir :D Kan bara säga tack och dito! Kramar!

2007-05-15 @ 00:48:23
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback