När känslan av lugn bjuder till

Idag så har det varit en lång dag. Dock strålande väder så det känns bra. Det får en att må en smula bättre.
Älskar att lapa sol en vårdag som denna.
I morse så hade jag en tenta i matte, nämligen analys 2. Tror det gick bra, det kändes så i alla fall. Och då brukar Tobias säga att "om det känns bra på en tenta så brukar det oftast gå bra".
Han börjar få det fint i lägenheten också! Får lägga ut lite bilder sen när det är klart.

Sitter på skolan nu. Fortfarande. Har skrivit på en rapport. Den vill ju aldrig bli klar. Gah! Ska fortsätta med den imorgon bitti. Klockan 8.15. Ingen sovmorgon tomorrow med andra ord. 

Det svider i magen för jag är så hungrig. Och det blir ju inte bättre av att Veronica kommer tillbaka till datasalen med en värmd matlåda som det bara osar mums av.

Måste ta och packa ihop nu. Måste hem och äta. Är sugen på att läsa bok och bara koppla av. Jag känner mig mer motiverad att göra sånt direkt efter en tenta. Jag får inte dåligt samvete av att ligga och läsa en "vanlig" bok i stället för kurslitteratur. Så det ska jag unna mig, när känslan av lugn bjuder till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Japp... Johanna Karlsson från jämtland... Men Hammerdal istället för Östersund... Fast bodde ju i Östersund under gymnasiet. Heter du också Johanna Karlsson? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback