Dagens agenda

Hej hopp!
Ska snart gå till skolan.
Tydligen så är det någon karriärs dag på universitetet idag. Har hört att Paolo Roberto ska vara där.

Ska fixa lite ärenden på stan också är det tänkt.
Ställa ut min klocka för den sitter en aning för tajt runt min handled.
Förhoppningsvis boka tid hos frisören. Men what to do with my hair? Har än så länge inte bestämt vad som ska hända med mitt super långa blonda hår. Hm några tips?
Skriva om Jocks till studentpris. Som jag borde ha gjort för länge sen. Om jag hade vetat det. Men det är väl så dom tjänar lite extra pengar på oss. Man får liksom lista ut lite själv om man betalar för mycket.
Kolla lite fina blommor.

Ps. har sett att jag har fått mer och mer läsare på bloggen. Vad kul! Välkommen till er alla nya johannak.webblogg.se - lovers.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är en johannak.webblogg.se lover! Japp Paolo Roberto var på skolan idag och jag såg han i cafet, coolt eller! Han var iaf kortare än vad jag trodde...:)
Ikväll ska jag kolla lägenhet! Yes!
Kram kram

2007-03-06 @ 14:53:33
Postat av: Sara

Jag är en johannak.webblogg.se lover! Japp Paolo Roberto var på skolan idag och jag såg han i cafet, coolt eller! Han var iaf kortare än vad jag trodde...:)
Ikväll ska jag kolla lägenhet! Yes!
Kram kram

2007-03-06 @ 14:54:06
Postat av: Tobias

Världens bästa blogg!!!! Nu ska jag iväg och köpa en pytteliten radiostyrd helikopter..
Kyss min lilla nejlika..

2007-03-06 @ 15:03:47
Postat av: Carina

Konstigt. Det står att du är på väg till skolan och jag har inte sett dig på hela dagen! Du kanske tog på dig din osynlighetsmantel? =) Hoppas vi syns idag istället, jag har saknat din närvaro.. PS Jag tycker att du ska ta chansen att göra något nytt med ditt hår. Jag har tre punkter du kan beakta:
- Våga & vinn!
- Om inte nu, så när?
- Allt klär en skönhet!

2007-03-07 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback