Spring i trappor

Hjälpte som sagt Sara och Magnus att flytta igår. Mycket spring i trappor.. Mina ben känns alldeles möra idag.
Dom har en sån himla fin lägenhet så det finns inte! En sån lägenhet skulle man slå till på bara genom att ha fått en beskrivning, utan att ens ha sett den. Jag är så glad för deras skull. Himla gulligt av Tobias att ge dom chansen.. och sen komma med flyttmat i form av en smörgåstårta, godis och cola.
Dom kommer verkligen få det supermys där.
Den ligger precis vid Österäng vilket såklart gör sig extra tydligt nu i studenttider då dom har fest där typ var och varannan natt. Men vad gör det.. När man har världens finaste fönster! Dom har ett jättestort fönster i vardagsrummet.. I värsta New York - stil. Jag har redan hittat min favoritplats i det fönstret. Antingen kan man sitta i det och titta ut mot fjällen och Storsjön (kan tänka mig att Magnus vill sitta där då han längtar efter att åka skidor) eller så kan man sitta och titta på den härliga grönskan i Österängsparken. Ååh, så fint.

Kommentarer
Postat av: Fröken Evans

Jimmy är jag släkt med, men inte Terry. Känner du Jimmy?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback