Maskiningenjör

Hemkommen från gallej! Schools out.
Nu är jag maskiningenjör. Fatta, lilla blonda jag är maskiningenjör. Nä.. Jag kan knappt förstå det själv. Har pluggat i 15 och ett halvt år nu. Det räcker med skolbänk för min del nu. Som det känns nu i alla fall. Man vet ju aldrig vad framtiden har att utvisa.

Kommer lägga upp bilder fimorgon från kvällens examensmiddag på
Arctura som slutade upp med dans på Seven.

Kan dock bjuda på skönaste kommentaren för kvällen. Den kom från våran lärare Micke till klasskamraten Viktor som gick och drack ur en en stor petflaska med egenblandat: "Varför har Viktor kissat i en flaska?".

Kommentarer
Postat av: Sara

Gratttis min lilla gumma!! Bra jobbat! haha vilken rolig kommentar...Kram

Postat av: freddan

massa stora grattis!! både imponerande, gjädjande och coolt me dig som maskiningenjör!!! så skönt att du får lön för allt plottande o annan möda man sett dig svettas me på skolan!!

2007-06-06 @ 16:33:59
Postat av: freddan

Och skulle du välja bänken igen för du har ju kapaciteten!! så tycker jag du skall bli sveriges kvinliga motsvarighet till
Fuegelsang ;P

2007-06-06 @ 16:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback