Jobb + sallad vid vattnet

Annars så hade jag ju mina första egna patienter idag. Det var himla spännande. Jag menar, man jobbar ju ändå med människor som har känslor och känsel.. Man vill ju att de ska bli så bra som möjligt. Och det blev det!
Det gick faktiskt jätte bra. Gjorde tom ett celltest på en av kvinnorna som jag lärde mig tio minuter innan behandlingen. Så mysig miljö på jobbet också. Alla är så trevliga.
När jag hade slutat så kikade jag lite på stan också. Sen köpte jag en sallad och gick ner till Storsjön för att äta den. Sen låg jag och läste lite i gräset. En deckare - som gjord för sommaren!
läser

Efter mitt lilla mys så mötte jag upp Sara när hon hade slutat sitt jobb så kollade vi lite mer på stan. Kollade i lite inredningsbutiker för att få lite inspiration + att vi gick på loppis. Hittade en massa fint på Moa's skafferi, som häftiga snapsglas, söta cykelkorgar, urgullig sparnalle och en skön fruktkorg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback