Fixade gaddar

alessandra

Modellen Alessandra Ambrosio har fixat sin fasad. Måste säga att jag gillade henne tidigare och mer personliga tänder mer. Nu ser hon mest bara för perfekt ut liksom. Och för perfekt betyder för mig opersonligt.
Men om man lider utav det och kan få kronisk huvudvärk, så visst. Jag har själv fixat mina tänder och har haft tandställning i typ två år. Om jag inte hade gjort det så hade jag haft ont i huvudet mer eller mindre varje dag. Så det är jag glad för. Sen blev ju resultatet inget jag deppar över heller.. Ett plus i kanten liksom. Tänker dock inte lägga ut några before and after bilder på mig.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag håller med dig, det var mer personligt och karakteristiskt innan...

Postat av: johannak

Svar till Paulina:
Jag älskar när tänder har en personlig karaktär :)

2007-06-19 @ 21:30:45
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anika

Ifall snygga Alessandra tkr det är snyggt så är väl det, hon fixar väl inte tänderna annars :P .. Alltså hon vet bäst själv ifall hon ser bra ut i det annars, tänder har inget med personlighet att göra tkr jag. Man blir juh inte en helt annan människa av att fixa sina tänder liksom. Jag har tandställning och mina utåtstickande tänder är ett minne blott. Tkr det är ganska korkat att kommentera ngt som kändisar gör, låt dem göra vad dem vill de vet bäst själv vad de vill göra(gäller även skönhetsoperationer).
//Anika

2007-09-07 @ 22:40:33
Postat av: johannak

Svar till Anika:
Jag tycker inte att det är speciellt korkat att kommentera vad kändisar gör. Genom att man är en sk kändis så har man valt livet i rampljuset..
Något som däremot hade varit korkat vore om jag hade sagt dumma saker om henne som "hon är en dum och korkad tjej" (vilket jag såklart aldrig skulle kunna göra), då hade jag gått till personangrepp plus att jag hade sagt saker som jag egentligen inte har någon aning om.
Jag har, som jag skrev, också haft tandställning och är nöjd med mitt resultat.
Och jag står fortfarande för att jag tyckte hennes tidigare tänder var med personliga. Men jag har heller inte sagt att hennes nuvarande tänder är fula. Sedan såklart är det upp till henne vad hon gör och inte gör med sin kropp, det kan jag såklart inte råda över. Det är upp till var och en att göra vad dom vill med sin kropp. Men i slutändan så är det här en blogg, min blogg, som jag väljer att skriva de saker som jag helt enkelt har lust att skriva.

2007-09-08 @ 18:33:30
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Sessan

Svar till Anika:
Du är så ute och cyklar gumman haha=)
Klart att det är ett plus om en känd person inte har plastikopererat sig på något sätt,naturligt slår onaturligt med hästlängder =)
dessutom finns det inget som är mer ute än plastikoperationer 2007 och tur är väl ändå det?
jag antar att du Anika inte är så jätte gammal,men den dagen du passerat 15 kanske du oxå får lite klass =)

2007-10-25 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback