Dagens lookalike

aor
Alex Schulman och Ricky Martin



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg att du hade en tvilingsyster. :) Skulle jag kuna få frågha dig några frågorr omdet. för jag hatatr att vara tvilling. Ja, asså läs på min blkog så förstår du nog !:)

Postat av: Emy

Haha! Ja dom är faktiskt ´lite lika varandra.

2007-06-14 @ 10:24:52
URL: http://emscatwalk.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur faan kan du jämföra en vindögd Alex med snygga och heta Ricky.
Är du blind eller vindögd själv?
Från latinolover (den äkta varan).

2007-09-15 @ 23:32:36
Postat av: Anonym

Snälla!
Kan du ta bort bilden där du jämför Alex och Ricky Martin.
Vad tror du Ricky Martin skulle tycka om att bli jämförd med en vindögd kanin. Han skulle nog stämma dig för bilden!
Gör snyggingen en tjänst och sveriges befolkning genom att ta bort Alex från en jämförelse med Latinostjärnan Ricky Martin.
Är du inte klok människa...

2007-09-15 @ 23:39:15
Postat av: Anonym

Vad skulle du tycka om att få en bild på nätet av dig själv där du blir jämförd med Alex röv?

2007-09-15 @ 23:41:39
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Det är pinsamt att du reagerar som du gör.
Jag är varken blind, vindögd eller oklok för den delen.
Och jag tror knappast att Ricky Martin skulle stämma mig för en "dagens lookalike" med Alex. Han har nog säkert lite humor i kroppen.. Och säkert bättre saker för sig än att brusa upp sig för en liten petitess.
Och kära "latinolover (den äkta varan)" sluta läs min blogg om du tar illa upp.. Det är ju trots allt min blogg där jag väljer att skriva det jag vill skriva.
Ps, jag tänker inte ta bort dagens lookalike mellan Alex och Ricky förrän någon av dem båda ber mig personligen.

2007-09-17 @ 13:20:08
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Opps!
Hur gammal är du egentligen?
Ja, Alex har humor i kroppen vilket du verkar sakna.
Vi Östermalmsbor känner mycket väl till Alex Schulman och hans bror, frågan är om du gör det. Och du..skaffa dig lite humor själv så förstår du mina och andras skämt om Alex hartänder. Läs hans blogg! Han är trots allt den största bloggaren av dom alla.
Och Nej, jag tycker inte om att du lägger ut en bild på nätet där du jämför honom med Ricky Martin. Jag skall meddela honom det när jag ser honom så får han själv tycka till om saken. Men troligtvis så kommer han att skratta och sträcka på sig och sedan gå omkring och tro att han ser ut som Ricky Martin.
P.s! Du ser faktiskt lite vindögd ut!

2007-09-20 @ 22:45:27
Postat av: johannak

Svar till anonym (igen pust):
Jag är ung och fräsch och fyller snart 23!
Trots att jag bor i Östersund så är jag inte så insnöad som du verkar tro så jag vet mycket väl vilka bröderna Schulman är. (Det är dock ganska så insnöat av dig att tro att jag inte skulle kunna veta det). Och jag läser båda deras bloggar Och jag vet att dom driver med han tänder. So what?
Så, summan av kardemumman, jag driver med att Ricky ser ut som han och viseversa.
Och så vitt jag vet är jag inte vindögd.. Men det hör ju egentligen inte hit.
Så sluta nu ta illa upp och sluta va anonym och stå för vad du säger precis som jag gör.
Ps har länkat en adress till dig där jag tycker du ska vara mer aktiv än på min blogg:
http://www.rickymartin.com/
Enjoy!
Eller som Alex Schulman skulle ha sagt: Väl rutet!

2007-09-21 @ 10:30:44
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Håll till godo !
http://bp1.blogger.com/_V2fA78gcIrc/RrjzJw342QI/AAAAAAAAAc4/s_CwVFmrsyY/s1600-h/DSC00769.jpg
Titta på bilden ordentligt! Ser du, Nej jag tänkte väll det.
Ha,ha,ha!

2007-09-21 @ 10:31:14
Postat av: Anonym

Eftersom du verkar så kåt på Alex Schulman så får du en till bild här. Tyvärr så är han gift med sin Katrin. Men hans bror Calle kanske är tillgänglig för dig. Ni verkar ha samma typ av intressen, så det kanske skulle funka.
http://schulmania.blogspot.com/2007/08/alex.html
Håll till godo!

2007-09-21 @ 11:08:54
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Jag ser (Katrin och Alex) och frågar mig själv: vad ska jag med den bilden att göra?

2007-09-21 @ 11:10:35
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: johannak

Svar till anonym som inte vågar stå för vem den är:
Du är mest bara anonym och pinsam.
Eller iof, jag har ju IP-nummret sååå du är bara pinsam..

2007-09-21 @ 11:14:20
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Vaför skulle jag ta illa upp. Det hela är ju så himla komiskt.
Såg även att du lagt ut en bild på dig själv på din blogg där du tror dig vara lik Scarlett Johannson, Micha Barton, Viktoria beckham. mfl. Skitkul! Ha,ha,ha..
Och du, skaffar man sig en blogg på nätet så får man vara beredd på kommentarer. Insnöat, ja verkligen.

2007-09-21 @ 11:19:37
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Yes, jag la ut en dagens lookalike på mig själv. Man laddar upp ett kort och sen får man fram vilka man tydligen skulle vara lik.
Jag vet vad det innebär att ha en blogg kära du. Men vet du vad det innebär att ha en blogg? Jo, en blogg innebär att man får skriva om det man vill, man uttrycker sina synpunkter och åsikter.
Så ett tips är: läs ej min blogg och du inte tål mina åsikter.. eller för den delen vad jag laddar upp för bilder.

2007-09-21 @ 11:27:48
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Pinsam? Varför det?
Jag står för vad jag tycker annars skulle jag aldrig kommentera din blogg överhuvudtaget.
Anonym?
Nej, jag är inte anonym.
Detta är Ricky Martin: Ricky Martin åkte till Thailand för att hjälpa barn som blivit föräldralösa till följd av naturkatastrofen. Resan var en del i sångarens välgörenhetsprojektet People for children, som bland annat kämpar mot barnprostitution.
Sångaren är sedan tidigare engagerad i projektet People For Children som arbetar med för att stoppa trafficking och utnyttjande av barn.
Osv.
Detta är Alex Schulman:
Han har gett ut en bloggbok tillsammans med Gynning. Hon vann bigbrother där hon var instängd i ett hus tillsammans med look a likes. Sedan kom hon ut och berättade om sina silikonbröst, gav ut en bok om sitt liv, lärde känna Alex och de gav ut en bloggbok ihop.
Look a like. Nej! Inte enligt min mening.
By the way så har vi yttrandefrihet i Sverige. Yttrandefriheten är något som skyddas av lagen.
Du får ha det så bra och lycka till med ditt bloggande!

2007-09-21 @ 11:37:01
Postat av: Anonym

P.s!
Var glad över att din blogg skapar reaktioner.
Då syns du...
Trevlig helg!

2007-09-21 @ 11:42:34
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Ja nu är det ju så att jag aldrig ens jämförde deras prestationer eller vad dom har gjort i sitt liv utan endast deras utseende på dessa två bilder.
Hur dom är som personer kan jag såklart inte uttala mig om då jag inte känner dem båda..
Mina "dagens lookalike" är baserade på utseende om du inte har lagt märke till det.
Yttrandefriheten, ja precis! Det är ju dit jag har velat komma!
Tack så mycket!
Ps. Jo liiite anonym är du ju då du varken skriver namn eller länkar till din blogg, om du har någon.
Men men IP-nummret får väl duga..

2007-09-21 @ 11:49:50
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Nej. Jag är inte anonym.
Men jag har ingen egen blogg.
Jag valde att kommentera din look a like mellan Alex och Ricky Martin eftersom jag även tänker på människors personlighet.
Dessvärre förstod du inte mina skämt utan tyckte bara att jag var pinsam. Men det är helt ok för min del.
Vi kanske har olika skämt i Stockholm och i Östersund.
När jag skrev att du var vindögd så menade jag inte bokstavligen vindögd, utan eftersom jag tyckte att jämförelsen mellan Alex och Ricky martin var så fel.
Lycka till med ditt bloggande och ha det så bra i Östersund.

2007-09-21 @ 12:03:11
Postat av: johannak

Svar till anonym:
Jahaa allt var bara ett skämt! Jaha Ha ha ha då fattar jag, kul! Det var nästan så att jag trodde du menade allvar ett tag ha ha ha.
Vänta, måste tårka mina tårar..
Ps. vad var det du hette nu igen? Jag uppfattade inte ditt nanmn.
Ha ha ha oj oj oj

2007-09-21 @ 12:18:36
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Anonym

Men jag heter ju Johanna.
Ha, ha, ha..vänta...
Eller vad var det jag hette nu igen?

2007-09-21 @ 13:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback