Apelsin svider

Det låter som om det har slutat att regna. Bra de. Då kan jag kanske ta en lite promenix senare.
Ligger fortfarande i sängen och kollar mail och bloggar. Åt en apelsin förrut. Skar mig i fingret. Det är inte bra, för då blir apelsinätandet ett enda långt svidande.

Är lite trött. Även fast vi la oss ganska tidigt igår. Hade dock svårt att somna. Dels var det så varmt och dels så brukar jag vanligtvis lägga mig flera timmar senare. När jag senare vaknade och kollade på klockan som visade 01.05.. Tänkte jag att såhär dags brukar jag vara vaken annars.
Sara levde jävel i sömnen också. Först sprattlade hon till i bena och sen låg hon och gnydde och pustade. Jag puttade lite försiktigt på henne då jag trodde hon hade drömt en mardröm. Sen på morgonen frågade hon mig om jag hade hört när hon skrattade inatt.
Ja skratt och skratt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback