Idag

Var ner en sväng på stan och träffade Sara efter jobbet idag. Kikade lite i affärer och testade några klänningar. På vägen hem köpte jag lite naturgodis och så min nya favorit Bonaqua silver med smaken lemon.. Utan kolsyra! Vatten med bubblor i har jag inte riktigt fastnat för. Har lite bad memories av det. När jag var liten och sjuk. Ja faktiskt riktigt sjuk, som man kan bli ibland. Vi hade ingen flytande barnalvedon hemma så det enda vi hade var brustabletter.. Och jag drack, och jag spydde, och jag drack och jag spydde. Sen dess har jag haft lite svårt för kolsyrat vatten. Men jag börjar lära mig lite smått. Fast min nya favorit smakar som riktigt god och svalkansde lemonad. Mmm.. Men jag måste däremot få klaga lite på deras drickpip. Man får ju nästan bita av sig tänderna för att få upp den och lyckas sippa i sig lite flytande. Kanske jag ska ta mig an och designa en ny.. Jag som är utbildad för sånt?

Väl hemma så lät jag Sara toppa mitt hår lite. Kände att det behövdes. Tack syster!

ba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback