Favvo kosmetik

fs

Sachajuan Hair repair är helt underbar för mitt hår. Blir så skönt och mjukt efter så jag går bara och smeker mig själv i håret hela tiden. Har dock inte bestämt mig om doften är god eller tantig.. Kanske en blandning. Men folk går ju inte och sniffar en i håret när man går på stan så det är nog ändå ingen fara. Jag kör denna hårbehandling ca en gång i veckan.
Max Factors Silk gloss tube är en gloss, som enligt mig, har kommit i skymmundan av alla andra flashiga gloss. Jag älskar den här lite ljusare varianten. Den känns så mjukgörande på något vis.. Dessutom luktar den vanilj. Inte för starkt, inte för svagt.
Mascara favoriten just nu är också den från Max Factor. Nämligen Masterpiece Max. Helt underbart bra. Både jag, min syster och mamma använder den.
Mavalas nya färg Milky är en favorit på mina naglar just nu. Tycker om färgen.. Den är så behaglig. Den ser ut att smaka gott.
DKNY's parfym Be delecious är jag helt fast för. Det var min syster som introducerade mig för den. Doften är helt min typ av doft. En frisk och saftig doft av äpplen.

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback