En ljus tillvaro

Kunde inte somna förrän efter två inatt. Det var väl dumt av mig. Borde verkligen anstränga mig mer att vända tillbaka dygnet. Men på sommaren så får man faktiskt vara uppe lite längre. Det är ju ljust dygnet runt för tusan. Så tänkte jag i alla fall när jag var liten och flyttade upp hit från Skövde. Både jag och min syster vägrade lägga oss på kvällen för att "det var fortfarande ljust". Vi var små då kan tilläggas.. Inte så att vi var 15 eller så. (Ville bara förklara så att ni inte tror vi är efterblivna). Mamma och pappa hade ett jäkla jobb med att få oss i säng den närmsta tiden här uppe i Jämtland.

Nu ska jag till jobbet snart.. Men först: lite frukost.

BloggRegistret.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback