Vi och Åka skidor

Stackars lilla syster är sjuk igen. Så jag tar hand om henne. Snart tänkte jag koka lite te till henne.
Hoppas hon hinner friska till snart för på fredag så sticker jag, Sara, Carina och Catarina till Åre under praktiskt taget hela VM. Vi ska jobba med tidningen
Åka skidor och göra reklam för dem. Dela ut tidningar, hänga på jippon, gå ut och se allmänt glada friska och sunda ut. Allt är fixat plus att vi får betalt. Så det ser jag fram emot jätte mycket! Vi kommer bo i Åre någon stans, vart vet jag inte än.
Åh vad jag längtar!

Nu ska jag fixa lite te till Sara. Sen ska jag åka med Tobias till Mio och kolla en massa möbler till hans nya lägenhet. Älskar att kolla inredning och möbler. Jag är hans personliga inredare har han sagt.

åka skidor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback