Matte är skoj ibland

Idag var det skolan som gällde igen. Matten har flytit på okej. Men skulle ha behövt lite mer tid. As always. Åt lunch med Sara, Carina, Stefan och Catarina också. Trevligt! Och Catta hade en massa trevlig info ang Åre. Stefan fick se sin lookalike på min blogg också (Robin Williams). Han hade nog förväntat sig typ Brad Pitt eller nåt. Eller på sin höjd Robinson - Martin. Right in your face Stefan. Haha. Hoppas att du tar det bra i alla fall. Jag menar han är ju rolig och så sen värnar han ju om djuren.

carina
C Nässén kryper på bordet

jag
Jag leker fröken

Sara
Sara tycker det är jätte kul att plugga matte

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vilken fräsch fröken:)
Kram sara

Postat av: Sir Granqvist

Sjukt nice fröken, nästan så man vill tillbaka till skolbänken;) Yes lookaliken va right in my face, har inte behandlat det klart än men hos tjejer över 30 sägs snäll va en av de mest uppskattade egenskaperna och det är ju Robin.. som sagt iaf mot djuren;)

2007-01-17 @ 14:06:36
Postat av: johannak

Svar till Sir Granqvist:
Åh nu kallar du dig Sir Granqvist. Fräscht, jävligt fräscht (som bröderna Granqvist skulle säga).Ja jag skulle ju kunna gå så långt med att säga att du är lik Robinson-Martin. Fast, jag tycker Robin Williams är mycket coolare. Tyckte om han som Mrs Doubtfire (eller hur det stavas) när jag var liten. Kanske kan få se dig i kvinnokläder någon gång? ;)
Tack för skivan btw!

2007-01-17 @ 16:54:18
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: Nina

Va kul det är med bilderna du lägger upp. Mycket uppskattat. Jag kan verkligen hålla med om att Robin har en look-a-like i Stefan, även om jag faktiskt inte har tänkt på det tidigare. Måste tillägga att det är helt otroligt snygga kläder du har. jämt. ;) Lite avis faktiskt, så där bra stilkänsla har ju inte jag. Kan man träna upp det tro? :) Nåja, riktigt snyggt iaf. Ha det så gott! :) Kram kram

2007-01-24 @ 00:49:39
Postat av: johannak

Svar till Nina:
Ja när man ändå tar så pass mycket bilder som man gör så är det skoj att lägga upp dom. Kul att det uppskattas :) Åh man får tacka så mycket nu blev jag glad :) Ha det så bra Nina och en massa kramar!

2007-01-26 @ 12:10:14
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback