idag

Tja.
Hade tentan i matte imorse.
Och sen satte vi igång med tenta pluggandet för försöksplaneringen vi har på fredag. Oj det kommer bli svårt att koppla av direkt efter den. Känns som att man ska börja plugga på ännu en. Iof är det mycket i skolan ändå, fast det får bli efter skiweek.
Just nu sitter jag i biblioteket på skolan och mina ögonlock arbetar emot min vilja att vara alert, vaken och ivrig att plugga hela kvällen lång. Och jag pallar bara inte en kopp kaffe till. Min tredje kopp för dagen brukar oftast ge mig illamående och rus i huvudet. Inte bra inte bra.
Oj nu kurrade magen också. Dags för middag snart va?
Carina sitter och försöker svara på frågor om sig själv utan att låta kliché-artad. Hon ska vara med i någon typ av receptbok för Mittuniversitetet.

Åh nu är jag sugen på att lägga mig på sofflocket, duka upp med tacos (och mycket avocadosås) och se tv eller bara sitta och snacka skit.

Nu fick jag besök...

Kommentarer
Postat av: Carina

Du glömde att nämna något om din kompis? =)

2007-01-18 @ 13:25:11
Postat av: Nick

Va advokado såsen goo då?

Postat av: johannak

Svar till Nick:
Ja avocadosåsen blev grym! :)

2007-01-19 @ 23:51:23
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback