Bra dag

Idag så har det varit en skön dag. Bra början så här efter helgen. En helg som förövrigt innehöll en massa god mat. Och god dricka. Så god dricka att man stannar uppe alldeles för länge på lördags natten när man ska upp tidigt och plugga på söndagen. Ingen bra kombination.
Fick besök av Stefan, Carinas kusin, på förmiddagen idag. Han lärde oss en massa visa saker. Jag vet att han nu läser min blogg. Så - en mycket vis man den där Stefan. Haha.
Sen kom allas våran coola brud Catarina och gästade oss på lunchen. Alltid lika trevligt. Men idag var hon extra exalterad. Hon hoppade och skuttade fram till oss i matkön. Hon hade något riktigt kul att berätta för oss. Som också involverade oss. Men vad tänker jag inte avslöja för er än. Ja, jag vet, ni hatar mig nu..
Men det var sågot super skoj hon berättade! Så det ser jag fram emot!

Sen hade vi en lektion. Inget nämnvärt. Hoppar vidare  min berättelse och skonar er från tråkheter.
När jag kom hem så hade jag fått post. Och inte vilken post som helst - mina skivor jag beställt från USA! Woho som jag har längtat.

Ska snart iväg igen till skolan och plugga med brudarna. Får se om något kan toppa den här dagen.

Kommentarer
Postat av: Sir Granqvist

En vis man, nånstans trivs jag med den beskrivningen och fortsätter det så här blir jag en "stam läsare" av din blogg..

2007-01-17 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback