2007

Ja egentligen så borde jag väl dra en krönika på året 2006. Men de är jag alldeles för trött för nu. Så jag får väl ta det en annan gång.
Imorgon börjar skolan igen. Känns som om "jullovet" gick för fort. Man ser fram emot de så länge och så pfjuu är det förbi. Vad ska jag nu se fram emot? Det är länge till påsk och ännu längre till sommar.
Pratade med min bror idag. Jag saknar han! Han är rolig. Förhoppningsvis så kommer han med frugan upp till påsk. Men åh det är ju länge dit.
Jag får börja med att se fram emot skiweek. Några lediga dagar där i alla fall. Ska bli trevligt det. Värsta tjejstugan ska vi ha!

Tog en lång promenad idag också. I det sköna vädret. Äntligen lite snö. Kändes fräscht såhär efter all julmat och nyårsskumpa.

Nä nu ska jag sova. Imorgon blir det som sagt back to school. Träffa Carinadenfina. Och Saradenrara. Får se om Carina gjort det hon lovat nu under lovet. Tänker inte avslöja vad för er. Dum jag är va?

Sov gott
/Johannadengranna. Haha vad nördig jag är. Och alldeles för trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback