Nachos nu, Åre imorn

Imorgon drar jag till Åre och jobbar igen. Har lite inlämningsuppgifter all göra klart bara som egentligen ska vara innte på Måndag men eftersom jag är borta till Söndag så känns det skönt att göra klart dem tills ikväll.

Sitter förövrogt och bloggar på Saras nya bärbara datorn, en vit Macbook. Åh säger jag bara en sån vill jag också ha! Känner mig typ som Carrie i sex & the city.

Jag och Sara ska äta salami nachos. Ja, du hörde rätt! Nachos med salami och lite mer grejer på. Huuuur gott som helst. Det är min pojkvän Tobias som har kommit på det. Love it.

Hoppas att det inte blir för kallt i Åre nu då. Då får vi hoppa runt och göra vågen ofta tjejer! Sen kommer Carinas sambo Sara Hed upp på lördag och hänger med oss. Det blir trevligt det!

Nä nu ska jag ta och se till våra nachos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback