Ny profil

Jag gjorde en ny profil nyss. Det blev visst ingen av de ni fick rösta på tyvärr.. Hoppas att ni inte blir putt på mig för det. Positivt är ju att röstningssystemet fungerar utifall att jag vill pröva det flera gånger.
Den nya profilen handlar om att jag är en sucker för träd. Jag faller lätt för textilier eller tapeter med trädtryck. Så då kan ni ju haja vad uppspelt jag blev då
Cole & Son kom med deras trädtapeter! Jag tycker träd är vackra. Jag inspireras av naturen. Älskar också djur.. Därav den lilla söta ekorren. Klänningen står för att jag gillar kläder och pennan för att jag älskar att skriva. Och sen ska det föreställa blonda lilla jag med ett hjärta för kärlek.
Så. Nu fick ni det förklarat..
Vad tycker ni om den? Rösta på ja och nej - mätaren till höger.

skog ny

Kommentarer
Postat av: evans

Jag gillar den! Jättefin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback