Big time snyft :´(

Är hemma i Östersund nu. Vill inte vara hemma.. Vill hellre vara hos min bror, hans fru och deras nyfödda dotter.
Har haft det så mysigt och roligt hos dom hela helgen.
Jag och Sara åkte med nattåget i torsdags mot den lilla mysiga byn Herrljunga (ni vet den där Herrljunga-cidern kommer ifrån). Anders, vår bror, mötte oss när vi klev av tåget.. Glad som alltid. Det finns ingen som är mer glad eller rolig som min bror ska ni veta. Han är min idol. Jag ser upp till han. Han är bäst.
Sen åkte vi till deras nya hus.. Och OJ så fint dom bor! Ett fint vitt hus på landet med en massa äppelträd. En mysig skog bakom huset. Samt hästar och kor som betar intill. Så otroligt mysigt.. Där kommer lilla Tilda få en underbar uppväxt.
Det har varit så mysigt att ha varit där och hälsat på. Ätit en massa god mat (inte så konstigt när bror är mästerkocken) och gosat på lilla Tilda Karlsson. Hon är så gooo! Och vädligt utvecklad för att bara var tre veckor gammal.
På söndagen så firade vi Anders som fyllde år med tårta och presenter. Tilda var finklädd i en liten rosa klänning dagren till ära. Och exhalterad när pappa Anders öppnade paket.
Anders fru Fredrikas mamma, bror och pappa var också med och firade. Så på kvällen åt vi alla grillat.. Och än en gång, min bror är mästerkocken himself. Fy farao vad gott!
Sen var jag och Sara tyvärr tvungen att hoppa på nattåget hem. Hade kunnat stanna kvar där för alltid.
Ni som älskar eran bror eller syster över allt annat och denne bor flera flera mil bort förstår hur jag känner.

Kommentarer
Postat av: freddan

Du skall skatta dig lycklig för saknaden bevisar vilka
starka band du har till din familj! det är vackert! kanske inte är någon tröst men många har inte denna fina möjlighet till syskonband!! En en gång grattis till Tilda johnanna me familj=)

2007-08-20 @ 23:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback