Min påskhelg

Den har varit hur underbar som helst!
I torsdags så åt jag och Tobias lamm hemma hos han. Ritkig påskmiddag. Tror jag aldrig ätit lamm förrut. Oj vad gott han hade lagat. Dagen efter så åkte vi till Åre och Tobias bjöd mig på en natt på Holiday Club för att fira 4 år tillsammans! Där badade vi en massa först. Allt ifrån rutschkanan till isvaken. Sen åt vi middag på hotellet med jättegott vin till (kan tipsa om Coto Vintage från 2002 om ni gillar fruktigt rött vin). Sen tänkte vi bowla lite på hotellet men då stängde dom banorna kl 23 istället för 01. Så det blev det inget av. Vi kikade lite på "När lammen tystnar". Eller snanare Tobias, för jag somnade. Och vaknade och mådde dåligt. Och spydde. Men sen på morgonen mådde jag bra igen. Då tog vi vårat pick och pack och åkte mot min familjs lantställe i Fyrås. Vi genade över Lit såklart. Min gamla hemby. Där köpte vi en blomma till mamma och pappa.
Sen var vi i Fyrås hela helgen tilsammans med mamma, pappa, Sara och Magnus. Där åts det god mat, pimplades fisk (eller snarare utebliven fisk), dracks kokkaffe över öppen eld (förövrigt min favoritkaffe), spelades spel.
Sen begav vi oss hem mot Östersund igen efter en underbar helg.

Nu ska jag skriva ett personligt brev + CV.

kaffe
Kokkaffe över öppen eld i skogen, det är livet det.

book
Detta fick jag av Tobias i mitt påskägg (ett taxhalsband och silvershampo). Plus underkläder och godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback