Inspiration: utsittning

Fick inbjudan till utsittningen för vår utbildning Sports Tech nu i dagarna.
Blev då inspirerad att göra ett litet kollage för dresscode uppklätt. Tre olika stilar blev det:
Jag, Sara och Carina. Vi som hängt med varandra sen lågstadiet.

trio

Jag kände bara svart och rosett (från Vera Wang) för min egen del. Långt och elegant. Mitt korta hår i komb med axelbandslöst skulle framhäva min hals.
Den senapsgula klänningen (från See by Chloé) tänkte jag skulle passa Sara. Ett axelband skulle framhäva hennes vackra axlar.
Silver (från Burberry Prorsum) skulle ge lite discoelegans till Carina, och längden på klänningen skulle framhäva hennes långa och fina ben.

sr


axelband
silver










Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fint Johanna! Tänk om man kunde ha dom klänningarna!!
Kram Sara

Postat av: freddan

fina klännigar och lyxiga! =) dock ser din klippning och klistring me klänning o foto ut lixom lite som southpark stilen johanna=)

2007-04-25 @ 10:48:34
Postat av: johannak

Svar till Sara:
Fint va? Kul det ska bli att leta klänningar :)

2007-04-25 @ 11:02:06
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: johannak

Svar till Freddan:
Hihi ja Southpark.. kanske lite stora huvuden också! :)

2007-04-25 @ 11:04:49
URL: http://johannak.webblogg.se
Postat av: emma

älskar både den senapgula och den silvriga klänningen, om man ändå ägde dem

2007-04-25 @ 20:36:48
URL: http://emmascloset.webblogg.se
Postat av: Carina

Vilken lyxkväll! Ser fram emot att dricka min spännande drink i en silverklänning tillsammans med er på vår förfest :)

2007-04-27 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback