Idag är det..

..inte lika fullt så fint väder som det har varit. Men jag är lika glad ändå!
Ska iväg på skolan snart och träffa Sara för att ta oss an lite pluggande. Lite uppgifter i biomekaniken.
Sen så ska det mysas tillsammans med några av mina favorittjejer Sara, Catarina och Nina Wedemarks över en fika. Snacka lite skit.

Undra hur Alex, Carina och sen Veronica har det i Stockholm med examensarbetet? Hoppas att ni har det bra. Det tror jag att ni har.

Vill skicka en hälsning till min kära Camilla i Gundeland också. Saknar dig lilla Trixie!

Kommentarer
Postat av: Freddan

denna var bra att härma =)
http://www.youtube.com/watch?v=HECRXbGM7tU

2007-04-03 @ 11:01:56
Postat av: Ulrika Henriksson

^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback