Fika med tjejerna

Var som tidigare skrivet och fikade med tjejerna Wedan idag. Trevligt och mysigt att träffas och snacka lite skit. Alltid lika uppiggande att träffa Catta och Nina. Jag blir alltid lika glad hihi. Roligast var när Sara skulle ta kort på mig och Catta, då C lyckades prata samtidigt som kortet togs, se mystisk ut och se ut som en pensionär som precis satt i halsen. Alltså, inte alla på samma gång, utan på tre olika kort. Ja annars hade hon gjort det bra. Men efter många omtagna kort så fick vi ett då båda såg riktigt glada ut.
Efter vår fikastund så tog jag och Sara en runda på stan och kikade i lite affärer. Hittade en ljusgul topp och en ring. Plus att lilla Sara fick en ring och lite handkräm av mig. Alltid lika kul att ge henne saker.

Btw, jag klarade Analys 2 tentan! Så himla skönt att slippa tänka på det under påsk. Bara det var ju värt en Cappuccino!

s o n
Sara och Nina glänser med sina leenden

c o j
Catarina och jag efter några omtagna kort

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, nu tycker jag du är lite vrång!! 17:de bilden tycker jag blev alldelles utmärkt!:)
Tack för en supertrevlig fikastund! Alltid lika trevligt och roligt:)
Stor kram!

2007-04-03 @ 18:23:37
Postat av: Freddan

Grattis till tentan jag fick reda på att jag klarade min idag med wiiiiie =)

2007-04-03 @ 21:53:22
Postat av: Tobias

Grattis till tentan älskling!! Det kände jag på mig redan när jag pratade med dig direkt efter tentan, "känns det bra så går det oftast bra", kyss..

2007-04-04 @ 14:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback