Step intervall + 100 höjdare

Jorå nu har jag kört ett pass step intervall. Jag blev därmed krönt till svettkungen själv. Har inte svettats så mycket på länge. Men man ska ta i och svettas när man tränar. Då syns det att man har tränat.
Det sägs ju att dom som svettas mycket har bra kondition. Mm aa.
Jag lär nog ha lite träningsvärk imorgon. Känner mig alldeles skakis i ben och armar.
Ikväll sitter jag bänkad framför Filip och Fredriks 100 höjdare av sveriges skönaste människor, för då kommer dom att besöka Östersund! Och bland annat herr och fru Wik (eller hur dom nu stavade deras efternamn).
Men sörru jag och Carina har redan intervjuat dom en gång i tiden för sisådär tre år sedan. Vi var lite före där, hehe..
Det var en film om ung kultur. Kul som tusan att spela in! Det var när Sara bodde i Norge och jobbade.
Hoppas i alla fall att dom kommer på första plats.
Sändningstiden är på kanal 5 kl 21.55.
Johanna & Carina. Filip & Fredrik. Johanna & Carina. Filip & Fredrik.
Nä, Johanna & Carina & Sara.

likisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback