Smakråd och kinamat

Börjar inte förrän 13.15 imorgon. Oh, sovmorron.
Nya topmodel började idag. Såklart såg jag det. Jag vet, jag är en nörd, en topmodelsucker, men jag tycker om att se dom snygga bilderna. Intriger och sånt är ju bara en bonus, men bildresultaten är roligast att se.
Ni vet, jag är en sucker för vackra saker/bilder.
Var i alla fall på stan med Sara och mamma idag. Var smakråd åt mamsen som ska på en tillställning nästa vecka. Hon kommer helt klart att bli vackrast. Sen åt vi på kinarestaurang. Så gott, tog kyckling med grönsaker och cashewnötter.. och ris såklart. Och en vårrulle. Mmm.
Stackars älsklingen är sjuk. Ska allt ta hand om han imorgon efter skolan. Köpa lite godis, pilla på ryggen, pilla i håret. Ja, ni vet sånt där som får en att må lite lite bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback