Sara är hemma!

Sara är hemma nu. Det är så himla skönt att hon är hemma!
Har längtat jättemycket efter henne. Tiden har liksom gått så sakta..
Det blev lite tårar när vi möttes på flygplatsen.
Nu är jag hel igen, hur dramatiskt det än låter. Ni som har en tvilling som ni står riktigt nära förstår nog vad jag menar med hel.
Bruna och fräscha var dom också. Och solblekt hår.
Jag och Sara kollade på filmen dom spelat in, gud så fint dom bodde. Vilken lyx!
Hon hade med sig presenter också. Trodde inte jag skulle få så mycket fint! Fick en t-shirt, en lite längre tröja, ett par svarta stuprörsjenas och en brun väska. ( Får lägga in några bilder framöver). Så sjukt fina grejer, precis såna som jag velat haft!
Hon är så snäll lilla Sara.
Mamma fick en jättegod parfym och ett par sköna tofflor.
Pappa är på jakt så han får sitt när han kommer hem.
Nä, som sagt, himla skönt att Sara är hemma igen..




Kommentarer
Postat av: Camilla

Alltid roligt med presenter! :)

Postat av: johannak

Svar till Camilla:
Ja det är alltid kul med presenter, fast den bästa var att Sara kom hem :)

2006-09-09 @ 09:47:09
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback