Önskelista

önskelista

Här har jag en ny punkt på min blogg - nämligen vad jag önskar mig. Jag listar 11 stycken "vill ha - objekt". Man behöver inte bara önska sig saker till jul. Även om man inte får allt man vill ha så kan man ju alltid drömma.
Först och främst så vill jag faktiskt ha en ny mobil, en Sonyericsson Z610i. Rött lippgloss från Lancome.
En kort guldklänning från Zara är snyggt till partandet i höst. En ring från H&M. En söt och funktionell halsduk från Sonia Rykiel.
Leopardmönstret är hett i höst, här en mössa från Tiger of Sweden. Ett armband från KJL.
Såklart en ipod. Sara har en ipod nano och jag vill också ha en sån.
Vintern är påväg och så är också den torra hyn från kylan. Ole Henriksens Ezpress the truth kommer då att bli min återfuktningsvän. Ett enkelt basplagg från H&M. Alltid bra att ha basplagg i mängder. Och sist men inte minst ett svart nagellack från Chanel. Går också bra med en billigare variant från Mavala.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hotta grejer bruden!!

2006-09-15 @ 20:09:26
Postat av: johannak

Svar till Sara:
Ja visst var det bruden!!

Postat av: Carina

Mobilen ser riktigt bra ut. När dyker den upp i affärerna?

2006-09-18 @ 14:49:44
Postat av: johannak

Svar till Carina:
Ja den är riktigt najs! Vet ej när den kommer ut, måste kolla upp det.

2006-09-18 @ 14:57:21
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback