Ny jacka och nya skor

Trodde det var måndag idag. Men nä, det är tisdag.
Har haft mattelektion från 8-11 idag. Så soligt och fint väder så man vill bara va ute.
Igår köpte jag skinnjackan (har lovat Carina att säga skinnjacka, inte läderjacka). Och idag köpte jag skorna jag tidigare skrev om på DinSko. Snygga svarta ankelskor. Riktigt billiga var dom också, 250 kr. Lär väl hålla en säsong bara.
Men jag är riktigt nöjd med mina köp.
Svart skinnjacka och ankelskor är hett som bara den i höst.
Tobias lagade en asgod wok åt mig igår. Kom inte riktigt ihåg vad den hette... pad thai.. pag thai. Hehe.. jag vet inte. Sen kollde vi på film på hans nya STORA flatscreen. Jag trodde rummet hade krymp när han hade satt upp den. Så vi låg i sängen och kollade början på "freedomland", vilket kändes som att va på bio.
Grymt köp älskling!

svarta skor + jacka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback