Mysdag/kväll

Igår blev det en lugn dag och kväll.
Åt lunch med Tobias och gjorde stan med Sara sen.
Åh, har hittat så snygga skor och en gudomligt snygg läderjacka! Måste.. ha.
Hm undra om jag ska lägga ut en bild på skorna? Eller, ni som läser kanske också blir så tokiga i dom så att dom är slut när jag ska gå och köpa dom. Hmmm.
Sen kom i alla fall Tobias till mig och vi gjorde hemmagjord pizza. Vi delade upp den i fyra olika delar med varierat pålägg. Det blev riktigt lyckat.
Sen myste (eller heter det mös) vi i soffan och kollade film.
Och nu har han dragit iväg på fotbollsmatch.
Känns som om klockan är mycket tidigare än vad den är. Tror det har nåt med ljuset att göra...
Nu ska jag ringa Sara och se om hon är vaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback