Matnyttig dag. Lite kaffe på det bara så..

Jag känner mig fylld av en massa inspiration just nu. Det har liksom varit en otroligt matnyttig dag - på design. Mitt favoritämne.
Efter lunch, eller snarare 14.15, så hade kl klassen en föreläsning tillsammans med Tore Brännlund som är designer. Otroligt intressant människa som hade en massa att säga om designeryrket och innovativa ideér. Det tilltalade mig väldans mycket. Hade kunnat lyssnat på hans erfarenheter och ideér hur länge som helst, och jag har en känsla av att han skulle kunna prata om det hur länge som helst också.
Efter vi hade slutat så gick jag, Carina, Sara och Veronika till fiket i G-huset och.. ja, fikade.
Sen gick vi till
Design & produkt utställningen i Exercishuset på Campus. Den håller på fram till 28 september, så ni som också är intresserade av design - gå dit. Jag älskar att gå på sådana utställningar!
Såg en massa inspirerande och snyggt.

Fast nu är jag väldigt trött men jag vill samtidigt inte lägga mig för en powernap för då får jag så svårt att somna ikväll. Har satt på lite kaffe, det får duga för stunden. För sen ska jag och Tobias köpa nått gott och se på Capote. Och imorgon får jag pengar, så då blir det en runda (snarare flera) på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback