Lite shopping

shopping

Lite shopping har det allt blivit i helgen. På bilden syns lite av det som jag införskaffat.
Smink stod högt upp på min shoppinglista. Det blev en fyr-palett ögonskugga i lila skala från Lancôme. Lila är så snyggt till beiga läppar i höst. Sen så blev det en krämögonskugga från samma märke i rosa/beige ton. Mascara från Estée Lauder, Illusionist Intense. Tänkte att jag skulle testa en ny och den känns bra än så länge! Foundation från Lancôme. Alltid kul att kitta upp sminkväskan lite! Sen så ska ju allt smink bort efter en dag, och eftersom rengöringsmousset på Make Up Store inte fanns inne så tänke jag att jag skulle testa Oliva by CCS. För fjuttiga 59 kr på apoteket(!)
Hårspray från Matrix och Glow trix från samma märke köpte jag hos min frisör på Studion.
I klädväg blev det en (inte helt oväntat ) oversize-tisha från JC. Är inne i en oversize-period just nu. Och det är ju så snyggt till ett par stuprörsjeans och ankelskor! Sen blev det en svart tröjklänning från Bikbok.
Två cd-skovor blev det också. I'm from Barcelona och Lisa Miskovskys nya. Ni som läser min blogg vet ju att jag är en sucker för I'm from Barcelonas låt "Treehouse". Eftersom jag älskar att kura upp i soffan med en bok så måste jag alltid begränsa mig till 2-4 böcker när jag går in i en bokhandel. Annars kan det bli flera kassar. Den här gången köpte jag "Filosofiska Söndagsklubben" av Alexander McCall Smith (han som skriver om Damernas detektivbyrå) och "Den site tempelriddaren" av Raymond Khoury.
Lite pyssel från Panduro hobby förvandlades till två st halsband designade av mig själv. Tänkte, som tidigare skrivit, ge ett till Sara när hon kommer hem.
Underkläder blev det också av märket Ella M på Lindex. Snygga och lyxiga.
Plus att jag köpte ett berlockhalsband i silver och några glossiga magasin.

Puh! Sådärja, tror att jag fick med allt. Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och läsa lite bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback