Förvirrad

Igår kändes det som tisdag och idag känns det som söndag. Förvirrad.
Jag vill bara klicka mig fram till efter tentan. Funderar på att åka till Åre då och kolla lite i affärer. Först kan jag komma tillbaka till min normala rytm.
Att inte känna om det är vardag eller helg för att man sitter på skolan och räknar matte hela dagarna känns.. sådär.
Har suttit på skolan hela morgonen och räknat. Sen var jag och Sara förbi en sväng på länsbiblioteket och lånade en formelsamling. Kan inte alla formler bara finna i en enda bok? Nä, då måste man låna/köpa en ny bara för att dom två man redan har inte duger. Oh well.

Jag är fortfarande sjuk i alla fall. Ont i kroppen, snuvig, ont i halsen. Värst är nog när jag har ont (sådär riktigt influensaont) i kroppen och ska kånka på alla matteböcker i snålblåsten. Huvva.

Nä, nu ska jag gå och snyta mig (to much information?) och dricka lite honungsvatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback