Brukarkaraktär

Tjabatjena.
Regnet faller idag tillsammans med snålblåst. Tur att man har ett stort paraply, men synd att jag inte har någon halsduk att linda in mig i. En halsduk står dock på min inköpslista för de närmaste dagarna.
Sitter med min grupp i datasalen. Just nu håller vi på med intressentanalyser och kravspecifikationer och sånt. Jag håller precis på att skriva om en brukarkaraktär - aktiva Anna (inom slalomåkning).
Känner mig ganska klar med den. Är ganska nöjd.
Andra karaktärer är arrangörs-Arne, tränar-Torsten, junior-Janne/Jesper och pistör-Pelle.
Ganska kul att bara hitta på om en människa och samtidigt få med dennes krav och önskemål.

En annan sak. Ja, jag tänkte göra en lookalike på mig också, men jag har inte hittat en bra bild än. Alltså bra som i att den blir godkänd.
Nä, back to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback