Brr its cold in here

Har precis slutat en mattelektion. Sitter i datasalen och det är svinkallt här inne! Brrr.
Jag brukar inte frysa i första taget. Är en väldigt varmblodig person.

Såg ni på 100 höjdare igår? Herr och fru Wik (som jag brukar kalla dom) kom på 2 och 1 plats. Woho.
Jag vek mig av skratt när dom skulle ge Fredrik fotmassage och han råkades sparka till herr Wik så han ramlade in i skåpet bakom. Tycker faktiskt att programmet, i sin helhet, var det bästa avsnittet hittills.

Nu tänkte jag väl plugga lite matte. Sen ska jag äta lunch med Tobias på stan och efter det så ska jag träffa min grupp och jobba vidare på våran produktutveckling.

Men just nu är jag grymt sugen på shopping! Vill bara ha ledigt en hel dag och gå på stan och kolla grejer. Kläder...
I övrigt har jag en ganska skön outfit idag:
svarta stuprörsjeans
svarta ballerinaskor
en offwhite oversize-tisha från Acne
och ett jordgubbshalsband, KJL goes Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback