3 timmar matte

Check.
Idag var det första riktiga lektionen.
Och ja, läraren rapade - lite för sig själv. Inte på Carina den här gången.
Jag var hur slö som helst. Somnade inte förrän kl 2 inatt och vaknade kl 6. Fast det gick bra ändå.
Fick det lite jobbigt bara, trött och lättroad som jag var, när "rap-läraren" höll på och snubbla omkring på OH-sladden. Men sen var det slut på cirkusen (ja, för jag hörde riktigt cirkusmusiken) då han flyttade sladden till ett annat uttag. Kul så länge det varade.
Jag saknar Sara, hon kommer hem på torsdag. Ska hämta hon och Magnus på flyget då.
Men först är det onsdag, vilket innebär en lång skoldag. Börjar kl 8.15 med matte, sen börjar vi den andra kursen (kommer inte på vad den heter) och slutar vid 17 tror jag. Segt.
Och så är det ju en massa nollning nu också. Inte av oss då, med dom som börjar ettan. Brännboll i regnet och supande. Jag känner mig totalt för slö för det nu. Fårse hur det blir på den fronten.
En bra sak är att vi har fått våran nya dator nu. Platt skärm och allt. Fast den är inte uppsatt än, det blir till nästa vecka. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback