Titta vilka sötnosar

sötnosar

Läste på
aftonbladet och hittade dessa två sötnosar! Julia och Tuva, ca 1 år, är två av flera hemlösa hundar som hittades för en månad sen tillsammans med 141 andra hundar. Dom var instängda i ett hus fullt med avföring.
Jag hatar verkligen djurplågeri! Jag finner ingen som helst logik i att en människa kan skada ett litet oskyldigt djur. Och i detta fall 143 st hundar. 143!
Föll för dom här två hundarna eftersom de är strävhåriga taxar. Har nämligen haft en strävhårig tax som hette Benson.
Åh jag saknar han så att det gör ont... lilla älskade Benson.

Kommentarer
Postat av: Tennis C

Naaaww.. riktiga sötnosar. =) Jag saknar min lilla vovve också..

Postat av: johannak

Svar till Tennis C:
Ja, jag blev ju helt kär i dom! Hundar, eller husdjur överhuvud taget, blir som familjemedlemmar för mig..

2006-10-24 @ 19:55:46
URL: http://johannak.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback